תפריט נגישות

סקירת מוצר: O-T-Tech– מערכות מבינות דיבור

O-T-Tech הינה מערכת המבינה דיבור מתקשרת עם לקוחות בשיחות נכנסות או יוצאות למטרות מגוונות: שירות, שיווק, וכוללת אפשרויות להתאמה אישית על פי צורכי הלקוח.

האתגר הארגוני

ארגונים רבים היו מעוניינים לתת שירות בזמינות מלאה (24X7) ללקוחותיהם אך אינם עושים זאת מסיבות ארגוניות וכלכליות. כיום, לקוחות אוהבים  ומצפים לנוחות וזמינות מצד ספקי השרות שלהם , מבדיקות שבוצעו נמצא שקיימת  ההעדפה לשרות קולי באמצעות דיבור, על פני שרות המצריך להקיש על מקשי הטלפון (IVR). 

הפתרון 

מערכות מבית O-T-Tech פותחו במיוחד על מנת לספק צורך זה. המערכות  מבינות דיבור, מנהלות שיח עם הפונים לארגון ומספקות את הנתונים הנדרשים במהירות ובקלות.  

בין יכולות המערכת

  • אפשרות זיהוי המשתמש
  • מתן תשובה בהתאם למידע הקיים במערכות הארגוניות השונות
  • ביצוע תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי
  • משלוח פרטים בפקס, SMS או eMail
  • התאמות לצורכי הלקוח על מנת לדייק במענה הנדרש 

התועלות  

  • זמינות שירות (24X7) בעלויות נמוכות, במקצועיות, ללא טעויות ובכך אנו תורמים לשביעות רצון הלקוחות מרמת שרות גבוה וזמינות מיטבית .
  • השירות הינו באמצעות דיבור רגיל ונעים לאוזן, ללא צורך בהקשות "אין סופיות" על מקשי הטלפון
  • שירות שיטתי וקבוע , ללא צורך במשמרות, גיוס עובדים, הדרכות וכו 

דוגמאות לסוגי פתרונות שבוצעו 

  • שירות לקוחות לסוכנות גז
  • ביצוע תשלומים וגביה - כולל סליקת כרטיס האשראי
  • קביעת תורים/פגישות - כולל בירור, שינוי וביטול
  • מוקד תמיכה טכנית - פתיחת תקלות, בירור סטטוס, איפוס סיסמה
  • מוקד אחזקה - פתיחת תקלות, בירור סטטוס
  • קליטת דיווחי עובדים מהשטח - ניידות ללא סיכון וללא מסופונים או מכשירים יעודיים
  • הנהלת חשבונות ספקים
  • שירות לקוחות
  • ועדת תכנון ובניה
  • בירור סטטוס
  • קביעת ביקורים - מרכז מבקרים
  • קביעת טיפולים במוסך
  • חברות ליסינג רכב
  • ועוד...

ליצירת קשר:  Eranl@o-t-tech.com, 073-2421111, 053-5230235