חברת גלוברנדס (Globrands) הוקמה ב-2000 על ידי קבוצת מנהלים עם חזון ליצירת מערכת ייחודית שתיתן מענה מקיף וכולל לצורכי השוק המקומי בשיתוף עם תאגידים רב לאומיים בתחומי המזון והטבק. ב-2006 עברה החברה למודל של הפצה ישירה, במקום להסתמך על שירותים של גורמי צד שלישי. כיום מפעילה גלוברנדס שני מרכזים לוגיסטיים עיקריים (אחד במרכז ואחד בצפון הארץ) ומהם היא משרתת את רשת הלקוחות הרחבה שלה: רשתות מזון, חנויות נוחות, קיוסקים ונקודות מכירה נוספות.
חדשנות טכנולוגית לשיפור תהליכים
כדי לממש את החזון העסקי החדשני של גלוברנדס להעצמת יכולות צוות העובדים שלה באמצעות אימוץ חכם של כלים טכנולוגיים, החברה הטמיעה במערך תפעול המחסנים שלה את הפתרון הקולי המשולב (multi-mode) החדיש ביותר של ZetesMedea. בעבר השתמשה גלוברנדס במסופונים כדי לבצע תהליכים קריטיים של ליקוט הזמנות וספירת מלאי. בגלל הקלדת נתונים מרובה וחוזרת וריבוי פעילויות ממוקדות-מסך, שיטה זו לא הייתה יעילה. לאחר הטמעת פתרון ZetesMedea Voice, המפעילים כעת מבצעים את הפעולות הנחוצות בידיים חופשיות תוך שימוש בהנחיה קולית באופן אינטראקטיבי לכל אורך התהליך בעת ביצוע המשימות. כתוצאה מכך, גלוברנדס מדווחת על קיצור ניכר של משך ביצוע הליקוט לכל הזמנה, על צמצום בשגיאות הליקוט ועל דיוק גבוה יותר בספירות המלאי.
פתרון ידידותי-למשתמש ובאיכות גבוהה
בנוסף, הודות למאפיינים של זיהוי קולי, ביחד עם הממשק המשולב הנייד ומערכת ההפעלה של Android, הפתרון הקולי של ZetesMedea הוכיח את עצמו ככלי אינטואיטיבי וקל ביותר ללימוד, גם במקרה של מלקטים ומפעילים חדשים בתפקידם. מירב הדרי, מנהלת מערכות המידע ב-גלוברנדס, מספרת: "ההחלטה לבחור ב-Zetes כספק הפתרון הקולי התקבלה בעיקר בזכות הניסיון האיכותי הנרחב והמוכח שלהם בהטמעת פתרונות משולבים בשרשרת אספקה ובזכות המומחיות הגדולה שלהם בתחום הליקוט הקולי. Zetes הצליחה לבצע התאמה מלאה של המערכת לסביבת העבודה התפעולית במרכזי הלוגיסטיקה שלנו ולהשלים במהירות את האינטגרציה בין הפתרון לבין מערכת ניהול המחסן (WMS) שלנו. ההטמעה המוצלחת הוכיחה את עצמה – היא תרמה תרומה משמעותית ליכולת שלנו לעמוד בביקושים הגדלים מצד הלקוחות והשיגה עבור הפעילות העסקית שלנו החזר השקעה (ROI) מהיר יחסית". אמיר אלון, מנכ"ל (CEO) ב-גלוברנדס, מציין: “מאז הטמעת פתרון ZetesMedea עם מערכת לזיהוי קולי, גלוברנדס הגדילה בכ-15% את יעילות ניצולת שעות העבודה (uptime) במרכזי הלוגיסטיקה”.