חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ERP לוגו
שקופית קודמת
שקופית הבאה
ShmuelPic

משולחנו של שמואל מרדלר

צפו בוובינר שקיימנו במסגרת מועדון המנמ"רים ובשיתוף Cyber7 בנושא: איומי סייבר בזמן מלחמה

הוכרזו השותפים המצטיינים של SAP ישראל לשנת 2022

פעילות השותפים צמחה בכ-70% ממכירות פתרונות הענן של SAP בישראל

כאשר ארגונים רבים יותר מאמצים את הענן כדי להתגבר על אתגרים עסקיים מורכבים, ענקית התוכנה SAP פועלת להעצים את שותפיה, המהווים גורם משמעותי במעבר לקוחות החברה לענן.

כדי להוקיר את פועלם, לאחרונה הכריזה SAP ישראל על השותפים המצטיינים לשנת 2022 במגוון תחומי הפעילות של החברה, בהם זכו 12 שותפים: AKT, Alfacloud, Be2See, Deloitte, iprosis, MalamTeam, Menahel4U, Ness, Quantum Vision, Rapid-Image, XacTech ו-Ziv Systems.

פעילות השותפים של SAP ישראל צמחה בכ-70% ממכירות פתרונות הענן של החברה בשנת 2022.

קהילת השותפים של SAP  כוללת למעלה מ-21 אלף שותפים בכל רחבי העולם ולמעלה מ-40 שותפים בישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "חשוב לנו לתמוך בשותפינו כדי לאפשר להם לעמוד ביעדים ובצרכים של הלקוחות ובו-בזמן, לצמוח ולהרחיב את העסקים שלהם. אנחנו עושים זאת באמצעות אסטרטגיה ייעודית וממוקדת-שותפים, אשר לוקחת בחשבון את מגוון המודלים העסקיים שלהם ומספקת תמריצים כדי לקדם את הפעילויות אשר יביאו לצמיחה מקסימלית. האסטרטגיה שלנו כוללת סיוע לשותפים להרחיב את טווח ההגעה בשוק, העצמת חדשנות ואספקת טרנספורמציה ללקוחות".

נבון הוסיפה כי, "צרכי הלקוחות משתנים והם רואים את הערך שבמעבר מהאתר המקומי לענן. הם מעוניינים בגמישות כדי להגיב לדרישות השוק ומצפים לקבל ערך לטווח ארוך מהפתרונות המסופקים להם על ידי השותפים של SAP. האסטרטגיה שלנו השנה תסייע להבטיח כי שותפי SAP בישראל יקבלו את כל הכלים הדרושים להם כדי להצליח בסביבה דינמית זו – החל מתמריצים שונים, הסמכות, שיווק ותמיכה טכנית".

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. לחברה  3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ-220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/

הזינו את המייל לקבלת עדכונים,
הזמנות ומידע מקצועי

דילוג לתוכן