ERP לוגו
ShmuelPic

משולחנו של שמואל מרדלר

שמח לשתף את המצגת שלי בכנס ERP FOCUS 2022 שהתקיים ב-28.7.22. הצגתי דרך פעולה עבור מנהלים עסקיים וה-IT הארגוני,  שתסייע להם לפעול ולאמץ טכנולוגיות ומערכות שנוצרו בעידן הדיגיטלי לשם שיפור פעילות הארגון. 

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל: "ב-2021 השגנו גידול של 140% בפעילות הענן"

SAP ישראל קיימה את אירוע השותפים השנתי של החברה והעניקה פרסים לשותפים המצטיינים

SAP ישראל קיימה את אירוע השותפים השנתי של החברה בסטוקו בתל אביב בנוכחות כ-150 מנהלים בכירים – שותפים עסקיים ואנשי SAP ישראל – ביניהם סתוית נבון – מנכ"לית SAP ישראל; רמי מנחם – סמנכ"ל התפעול הראשי של SAP ישראל; אוהד פרקש – סמנכ"ל העסקים של SAP ישראל; שרון בן ארי – מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל; ליעד גוטנטג – סמנכ"ל חטיבת SMB ב-SAP ישראל; ועוד.

במהלך האירוע התקיים פאנל בהשתתפות הנהלת SAP ישראל, בו דנו בסיכום שנת 2021 ויעדים לשנת 2022. כמו כן, נערך טקס הענקת פרסים לשותפים המצטיינים של SAP ישראל לשנת 2021 במגוון תחומי הפעילות של החברה, בהם זכו 12 שותפים: Deloitte, abra, XacTech, MalamTeam, DXC, Ness, AKT, Alfacloud, ERPLogic, Menahel4U, Rapid-Image ו-iProsis.

קהילת השותפים של SAP  כוללת למעלה מ-21 אלף שותפים בכל רחבי העולם ולמעלה מ-40 שותפים בישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, בירכה את הנוכחים ואמרה כי, "אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו – בזכותכם אנחנו כאן. הצלחתה של SAP ישראל נובעת בראש ובראשונה משיתוף פעולה הדוק עם עשרות שותפיה העסקיים. שנת 2021 הייתה שנה נוספת שבה התמודדנו עם מגפת הקורונה שהביאה עמה אתגרים רבים, חוסר וודאות ומורכבות גדולה".

נבון הוסיפה כי, "הקורונה האיצה את הטרנספורמציה לענן. אומנם מדובר באתגר, אך אנו לא בורחים ממנו וכבר ערוכים לשנה הקרובה. סיימנו את שנת 2021 עם גידול של 140% משנה לשנה בפעילות הענן".

בהתייחסה לשירותי התמיכה והתחזוקה אמרה נבון: "התמיכה של SAP לשותפים וללקוחות היא הטבור שמחבר בין SAP לשוק. ב-2022 נוציא לפועל מספר תוכניות להעברת הידע לשוק ולהוספת טאלנטים חדשים שיתווספו לאלפי מומחי SAP לאור הביקוש הגבוה".

בתמונות:

מימין: רמי מנחם – סמנכ"ל התפעול הראשי של SAP ישראל; סתוית נבון – מנכ"לית SAP ישראל; אוהד פרקש – סמנכ"ל העסקים של SAP ישראל; ושרון בן ארי – מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל. קרדיט צילום: גלעד משיח.

מימין: טל זיברט – מומחה פתרונות חווית לקוח ב-SAP ישראל; עמית יושע – מנהל תחום טכנולוגיות ענן ב-SAP ישראל; ליאת אקשטיין – מנהלת תחום פתרונות חווית לקוח ב-SAP ישראל; שרון בן ארי – מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל; רמי מנחם – סמנכ"ל התפעול הראשי של SAP ישראל; וסתוית נבון – מנכ"לית SAP ישראל. קרדיט צילום: גלעד משיח.

צוות SAP ישראל יחד עם השותפים העסקיים נהנים מהופעה של פארטי פיפל. קרדיט צילום: גלעד משיח.

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/

 

הזינו את המייל לקבלת עדכונים,
הזמנות ומידע מקצועי

דילוג לתוכן