חברי ההנהלה של SAP ישראל ומיקרוסופט ישראל, בהובלה של מנכ"לית SAP ישראל, סתוית נבון ומנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, נפגשו כדי לדון בשיתוף פעולה בין החברות.
המפגש עסק בשיתוף הפעולה בין החברות בנושא Rise with SAP לשוק המקומי לקראת פתיחת הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל בחודשים הקרובים.
Rise with SAP הינו פתרון המציע את הגרסה החדשה של SAP S/4HANA בענן על מנת לספק מענה לתהליכים ארגוניים על גבי הענן, יחד עם שירותים אפליקטיביים וטכנולוגיות להגדלת הערך ללקוחות.
במפגש דנו ההנהלות בהצעת הערך של הפתרון עבור הלקוחות בישראל ותוכנית העבודה לשנים קדימה: תוכניות עבודה מול ארגונים בהזדמנויות קיימות ומינוף ההצלחות עם ארגונים אשר כבר עובדים במודל Rise with SAP בישראל ובעולם. חלק משמעותי מהפגישה התמקד בתוכנית להכנת הדאטה סנטר המקומי שמיקרוסופט יפתחו בישראל עד סוף שנת 2022 ל-Rise with SAP.
סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל, אמרה כי, "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט בישראל ומאמינה בערך שהוא מביא ללקוחות הקיימים שלנו במעבר שלהם לגרסת SAP S/4HANA בענן. בפגישה שמנו דגש על יצירת צוותים משותפים עם שגרת עבודה רציפה, שיסייעו ללקוחותינו בטרנספורמציה האפליקטיבית והתשתיתית שלהם לשנים הבאות".
רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, אמרה כי, "שיתוף הפעולה בין SAP למיקרוסופט בישראל נשען על שיתוף פעולה גלובלי בין החברות וככזה, הוא נהנה מיתרונות של 25 שנות שותפות ופוקוס. הדבר יאפשר יצירת חדשנות ואג'יליות עבור ארגונים רבים".
מימין: רונית אטד – מנכ"לית מיקרוסופט ישראל וסתיות נבון – מנכ"לית SAP ישראל. צילום: מתן תמרקין, SAP.
חברי ההנהלה של מיקרוסופט ו-SAP. צילום: מתן תמרקין, SAP.
אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/
אודות מיקרוסופט ישראל
בשנה הקרובה מיקרוסופט תשיק את ה-Datacenter Global Hyperscale הראשון בישראל. ארגונים יוכלו להעביר את הדאטה שלהם בצורת מאובטחת ואמינה לענן תוך שמירה על Data Residencyו-Compliance. ה-Cloud Region הישראלי יצטרף לתשתית הענן הגלובלית של החברה, אחת מתשתיות הענן הגדולות והחדשניות בעולם המשרתת למעלה ממיליארד לקוחות ו-20 מיליון עסקים ברחבי העולם. האזור הישראלי יופעל בהתאם לעקרונות הענן והסטנדרטים של מיקרוסופט העולמית. פלטפורמת הענן של החברה מאפשרת גישה לתשתיות מחשוב ושירותים מתקדמים על פי דרישה לרבות כוח מחשוב, שירותי רשת, מסדי נתונים, טכנולוגיות אנליטיקה, יכולות בינה מלאכותית ופתרונות IoT (האינטרנט של הדברים).