ERP לוגו
הקודם
הבא
ShmuelPic

משולחנו של שמואל מרדלר

צפו בפאנל מנמ"רים מארגונים מובילים המתייחסים לאתגרי המעבר לענן וטרנספורמציה דיגיטלית. הפאנל התקיים במסגרת הכנס השנתי העשירי של מועדון המנמ"רים אשר התקיים ב-14.3.22. מנחה: גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל.

ה"מאני טיים" של עולם השירות וחווית הלקוח: זו רשימת החברות העולות לגמר בתחרות השירות וחווית הלקוח

המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בישראל, הכריז על רשימת החברות שהעפילו לשלב הגמר בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022, שהינה תחרות שירות וחווית הלקוח המובילה בישראל, המתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות ומטרתה קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין בישראל, לצד הוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. מידי שנה, חברות וארגונים בישראל מגישים את מועמדותם לזכייה על מהלכי שיפור שירות שביצעו, מהלכים משמעותיים שהיוו אבן דרך חשובה בחוויית השירות בארגון וניתן למדוד את תוצאותיהם.

עם סיום שלב הגשת המועמדויות והכרזת המתמודדים בחודשים האחרונים, המי"ל  מפרסם את רשימת החברות שהעפילו לגמר ויתמודדו על הזכייה בקטגוריות השונות: מי עדן, גולן טלקום, ביטוח ישיר, איכילוב, קידר, מנורה מבטחים, מכבי שירותי בריאות, אלקטרה מוצרי צריכה, לאומית, קבוצת ח.י, תדיראן, פרטנר תקשורת, תעשיה אווירית, יד שרה, שטראוס מים, גדות, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש – אגד מרפאות יפו, עיריית ראשון לציון, עיריית ירושלים, כאל כרטיסי אשראי.

כל עבודה המוגשת בתחרות נקראת ומוערכת על ידי צוות השופטים על פי קריטריונים מוסכמים והציון משוכלל עם סקרי שביעות רצון לקוחות בשיתוף חברת SQ. צוות השיפוט מונה כ-70 שופטים, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה במוסדות להשכלה גבוהה.

ההכרזה על הזוכים בתחרות תהיה במסגרת כנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, אשר יתקיים בחודש יולי 2022, ויכלול אירוע מליאה מרכזי ב– 4/7 ובו דוברים בכירים מארגונים מובילים במשק הישראלי. בתום אירוע המליאה המרכזי, יתקיימו ב- 5-6/7 יומיים של סמינרים מקצועיים בעולמות השירות וחווית הלקוח אשר יכללו בין היתר Case Studies, מגמות ושיטות לשיפור חווית הלקוח, כלים, פתרונות,תהליכי עבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בארגונים. הכנס מהווה נקודת מפגש עבור כל העוסקים בעולמות השירות וחווית הלקוח בישראל, לצד מנהלים בכירים במשק הישראלי במטרה להתחבר לקהילת השירות וחווית הלקוח, להעמיק את הדיון המקצועי ולספק פתרונות, כלים ותובנות חדשניים.

בתמונה – גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל. קרדיט: עינת למברסקי.

ההרצאה המרכזית בכנס השנה תעסוק בשילוב חושים ותדון בשאלות כמו: האם אפשר לשמוע טוב יותר באמצעות האצבעות? האם אפשר לראות דרך האוזניים? ההרצאה תועבר על ידי פרופ' אמיר עמדי, ראש מכון ברוך איבצ'ר למוח קוגניציה וטכנולוגיה באוניברסיטת רייכמן בישראל. כמו כן, הכנס יכלול מפגש מרתק ומצחיק עם נדב פרישמן ויניב זוהר, יוצרי 'קופה ראשית', יחד עם כוכבי הסדרה, אשר ישתפו בסיפור ההצלחה של הסדרה. בין הדוברים המרכזיים ניתן למצוא גם את ד"ר שרון אלרועי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ודוברים בכירים מטעם מיקרוסופט, צ'מפיון מוטורס, DHL, בנק הפועלים, צים, לוריאל ונוספים. 

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל )

המי"ל (מבית מטריקס) מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. המי"ל מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שיווק, ניהול פרויקטים, שירות ומכירות.. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח והשניה היא תחרות ה- Effie Awards.

למידע ופרטים נוספים לחצו כאן.

הזינו את המייל לקבלת עדכונים,
הזמנות ומידע מקצועי

דילוג לתוכן