FORUM
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
מיחשוב נייד בשרשרת האספקה, מחסנים ורצפות ייצור
פסגה מספקת פתרון כולל של תוכנה וציוד הנדרש לאזור שרשרת האספקה. דיווחי יצור, מחסנים, ספירות מלאי. תוך שיפור השליטה והבקרה. לחץ כאן למידע נוסף...
סדנה: "לקראת פרויקט BI-בינה עסקית בארגון", 20.8.14
בסדנה יחשפו המשתתפים להיבטים שונים בניהול תהליך פרויקט BI על מנת שזה ישפר באופן ניכר את הליכי קבלת החלטות והתוצאות העסקיות בארגון. לפרטים והרשמה >>>
מרכז התמחות: "Business Analytics"
פתרונות ניתוח עסקיים בזמן אמת המעצימים את יכולת קבלת ההחלטות בכל תחומי ודרגי הארגון. לפרטים >>>

מאמרים

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
סקירת מוצר: Info Bay מבית קומטק – ניהול והפצה של מידע ארגוני בעידן החדש (יוני 10)
Info Bay מאפשר בקרה וניהול של העברת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו. המידע מועבר בין גורמים שונים הקשורים לארגון (עובדים, ספקים, לקוחות וכו') בסביבה אחת מאובטחת ומתועדת. שינוע המידע מתבצע באמצעות יכולות מגוונות כמו התממשקות למערכת האירגונית, פתיחה מאובטחת לאינטרנט, סיווג ואירכוב המידע, הצפנה, ניהול הרשאות, הפצה יזומה ואוטומטית, ודאות מסירה ופתיחה של מידע, Audit trail וכו'. תכונות אלו ממצבות את Info Bay כמוביל דרך לשלב הבא בתחום הניהול וההפצה של מידע ארגוני.


השלב הבא בניהול והפצה של מידע ארגוני

תארו לעצמכם ארגון ללא נייר. הספקים, העובדים, הלקוחות וגורמים אחרים פועלים במסגרות של קהילות ווירטואליות מוגדרות, המידע מועבר ומתקבל באופן אלקטרוני. המערכת, מספקת לחברי הקהילה את שירותי המידע ומנהלת את פעילויות ההפצה, הסיווג ושמירת המידע בהתאם לחוקיות ורמות הרשאה הנקבעות מראש.

 

הפתרון – Info Bay


מימוש רעיון ה"קהילה הוירטואלית" מתבצע באמצעות פתרון
InfoBay מבית קומטק. הפתרון, המביא את הארגון לעידן חדש בתחום הפצת המידע מהארגון ואליו.


תהליך הקמת המערכת בארגון נעשה בשלושה צעדים:

  • הקמת הקהילה הווירטואלית
    בשלב זה מגדירים את חברי הקהילה לדוגמא: מחלקת השרות בארגון והמנויים,    מחלקת הרכש והספקים או מנכ"ל וחברי דירקטוריון. ניתן להגדיר משתמשים קבועים ואקראיים וזמניים (מזדמנים). לאחר מכן מתבצעות ההגדרות של: פרופיל הרשאה, היררכיה ארגונית, ועוד.
  • סיווג מאגר המידע
    בשלב זה נקבעת שיטת הסיווג והתיוק של המידע, שיטה זו תופעל לאחר מכן באופן אוטומטי ותנהל את קטלוג המידע המגיע לנמענים. במהלך זה מוגדרות התיקיות (מגירות המידע), רמת אבטחת  המידע , הצפנה, ועוד. במידת הצורך, מוגדרים הממשקים למערכות התפעוליות (ERP, CRM..) אשר יעבירו מידע אלקטרוני, הנדרש למשתמשי המערכת, באופן אוטומטי ובעת היווצרותו.
  • ניהול פעילויות ההפצה (אל ומאת הארגון)
    שיטת הפצת המידע (אוטומטי או יזום) הגדרה של תהליכי Work Flow, סבב אישורים ונראות תהליך ההפצה – מוגדרים בשלב זה על בסיס עושר הפונקציונאליות הקיימת בפתרון. למערכת מנגנונים המסייעים ב"דחיפת המידע" למשתמש עד לקבלת אישורו, כל זאת באופן אוטומטי, יזום ומבוקר על ידי המערכת.

 

יישומים נבחרים

 

דואר ישראל                   מצא כי זה הפתרון המיטבי למיזם תיבות הדואר
                                      הוירטואליות
iPost
 

בטוח דקלה                   הפצת מידע דו כיוונית בין רופאי השינים, ספקים וחברת
                                     הבטוח

 

נמלי ישראל                   ניהול והפצת חשבוניות חתומות בחתימה אלקטרונית
                                     מנמלי ישראל 
לעמילי מכס, סוכני אוניה ועוד

 

דור אלון                         ניהול והפצת מידע בהקשר לנתוני ספידומטים

 

שירותי בריאות

כללית                            ניהול הקשר מול ספקי הקופה

 

אליהו                            הפצת מידע לסוכני החברה

 

הראל                           ניהול הפצת המידע לסוכני וספקי החברה כגון עו"ד, 
                                    חוקרים פרטיים ושמאים. מאפשר הפצה מאובטחת של
                                    כמויות מידע גדולות.

 

מלם מערכות שכר     משמש כמערכת מרכזית לניהול קבלה והפצה של דוחות
                                  השכר מול הלקוחות. למערכת ממשקים רבים למנגנוני
                                  הפצה שונים 
כגון : FTP, כספות ועוד

 

Infobay מופעל בהצלחה בחברות וגופים נוספים בארץ ובחו"ל.

 

התועלות הנצפות

  • זמינות מיידית של מידע לעובדי הארגון ושותפיו (לקוחות, ספקים...)
  • כתובת ארגונית אחת – לקבלה והפצה של מידע
  • אבטחת מידע – צמצום הניירת בארגון וצמצום אפשרויות צפייה על ידי לא מורשים
  • ניהול תהליכי הפצת המידע לנמענים באופן מוסדר – ודאות מלאה במסירה וקבלה
  • מעבר ל"שירות עצמי" של צרכני המידע
  • חסכון בעלויות (נייר, הדפסה, דיוור ועוד) – תרומה לסביבה ירוקה 

לקבלת מידע נוסף אודות הפתרון – לחץ כאן

 

סקירה זו בוצעה על ידי מומחי היישום של ERP.ORG.IL בשיתוף מנהל מוצר Info Bay בחברת קומטק מקבוצת מלם-תים.

 

ליצירת קשר: yosi.schiffer@comtecglobal.com

20-8-14 סדנה:"לקראת פרויקט BI בארגון"
בסדנה יחשפו המשתתפים להיבטים שונים בניהול תהליך פרויקט BI על מנת שזה ישפר באופן ניכר את הליכי קבלת החלטות והתוצאות העסקיות בארגון. בין הנושאים: איך מודדים ערך עסקי ואיך מייצרים אותו, אחידות וסטנדרטיזציה - בחינת התרבות הארגונית, מהי פלטפורמת BI אינטגרטיבית, ועוד. לפרטים והרשמה >>>
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים - מפגש שלישי 2014
בכנס, שהתקיים ב-22.7.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום ניהול IT ויחסי לקוח/ספק, הוצגה תופעת מחשוב צללים - Shadow IT בארגון, הודגם מהלך הטמעה בשיטת ה-Best Practice ועוד>>>
INFOR - שחקן ישן / חדש בשוק המחשוב הארגוני
בשנים האחרונות מבצעת INFOR מהלכים משמעותיים למימוש סביבה חדשנית – Infor 10x – אשר תסייע לה להפוך לשחקן מהותי בשוק המחשוב הארגוני. האסטרטגיה של Infor מתבססת על שלושה מרכיבים: התמחות ענפית, סביבות שיתופיות (טכניות ואפליקטיביות) וממשק משתמש חדשני >>>
מאפייני המחשוב ב-SMB ב-2020
עלייתן של הרשתות החברתיות, שירותי ענן, ואביזרים ניידים חכמים השפיעה רבות על האופן בו ארגונים קטנים (ובכלל) צורכים IT. חברת המחקר IDC מספקת שבעה מאפיינים של ארגוני SMB בסוף העשור השני >>>
סקירת כנס: "CRM – ארגז הכלים לניהול לקוחות חכם"
בכנס, שנערך במשרדי ERP.ORG בפורמט "שולחן עגול", הוצגו המגמות החדשות בתחום קשרי הלקוחות בעולם, המשמעויות של "פתרונות ארוזים" לעולם ה-CRM, ונסקר פרויקט הטמעת SAP CRM בחברת נילית בשיטת ה-Best Practice >>>
מחשוב נייד בארגון - הלכה למעשה
בתהליך מומלץ לגבש צוות חשיבה אסטרטגי אשר יציע רשימה של יישומים ניידים היוצרים ערך עסקי בעבור הארגון (התייעלות) ו/או הלקוחות, לסרוק את התהליכים העסקיים ולאתר את אותם תהליכים שניתן לשפר על ידי נגישות למכשיר נייד >>>
מועדון המנמ"רים Business Alignment - הרשמה לפעילויות 2014
מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ו-ERP.ORG, פועל בהנחיה של הנהלה מקצועית בה שותפים מנהלי מערכות מידע מארגונים מובילים במשק. תוכנית העבודה לשנת 2014 מקיפה: מפגשים מקצועיים, סקרים, מדדים, קורסים והשתלמויות ועוד >>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  מ.ה - Opex למצוינות תפעולית |  מ.ה - מחשוב עסקים קטנים ובינוניים בענן |  מ.ה - IT Service Management |  מ.ה - מחשוב נייד בשרשרת האספקה |  מ.ה - ניהול רצפת ייצור |  מ.ה - Business Analytics |  מ.ה - SMB Best Practices |  מ.ה - מובייל ארגוני |  מ.ה - מחשוב עסקי (SME) |  מ.ה - BIG DATA |  מ.ה - IT-CMF: Managing IT for Business Value |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe